Sale konferencyjne

W naszym hotelu mogą Państwo skorzystać z dwóch klimatyzowanych sal konferencyjnych – małej – do 10 osób i dużej – do 40 osób. W salach tych z przyjemnością odbędą Państwo wielogodzinne spotkania w atmosferze skupienia i spokoju.

Zapewniamy fachową obsługę i chętnie służymy radą przy organizacji wszelkiego rodzaju spotkań, konferencji, bankietów.

catering
wyposażenie
parking

Cennik wynajęcia sali konferencyjnej

SALA DUŻA (max 40 osób) SALA MAŁA (max 10 osób)
4h 450 PLN 350 PLN
8h 750 PLN 450 PLN

Opłaty dodatkowe

W cenie wynajmu znajdują się: ekran, flipchart wraz z papierem i markerami, TV. Sala duża powyżej 24 osób tylko w ustawieniu teatralnym.
Catering

Serwis kawowy / przerwa kawowa (opcja podstawowa)
kawa, herbata, woda mineralna niegazowana i ciasteczka kruche:

  • jednorazowy serwis 25 PLN /os., z sokami: 29 PLN /os.
  • stały serwis ( uzupełniany ) 35 PLN/ os., z sokami: 42 PLN / os.

Zimne zakąski (opcja dodatkowa):

  • tartinki / kanapeczki (3 szt. / os. ) 21 PLN /os.
  • francuskie pieczywo mieszane (3 rodzaje / os.: croussants, kapuśniaczek, pasztecik etc.) 21 PLN /os.
  • świeże owoce 10 PLN / os.
  • zestaw zakąsek ( tartinki / kanapeczki, świeże owoce, trzy rodzaje pieczywa francuskiego ) 45 PLN / os.

Lunch ( z wodą niegaz., pieczywem, masłem ) serwowany w restauracji:

  • dwudaniowy od 55 PLN. / os.
  • trzydaniowy od 64 PLN. / os.
Wyposażenie
  • Ekran w cenie wynajmu
  • Flipchart w cenie wynajmu
  • Projektor multimedialny wynajem 150 PLN / dzień
  • Internet bezprzewodowy gratis
Parking
  • samochód osobowy 7 PLN / h, 60 PLN / doba